TeamViewer - Remote Desktop Suport (RDS) 
Nastojimo da jednostavno i brzo pružimo pomoć korisnicima Calculus 12 poslovnog softvera. Calculus tim koristi TeamViewer, kao moderan vid tehničke podrške sa udaljene tačke, zasnovan na komunikaciji dva udaljena računara putem Interneta. Sa TeamViewer-om mi uspostavljamo instant vezu sa bilo kojim računarom preko interneta, čak i kroz zaštitne programe - Vaša prva konsultativna sesija može početi za manje od jednog minuta. Nije potrebna instalacija, dovoljno je samo da otvorite aplikacioni meni Calculus-a 12 i kliknete na dugme "Internet podrška" (vidi sliku) Internet podrška..
Aplikacija TeamViewer je veoma bezbedno rešenje. Sve njegove verzije imaju potpuno bezbedne kanale za podatke sa razmenom ključa i AES (256 Bit) kodiranjem sesije, isti bezbednosni standard koristi https/SSL i smatra se potpuno bezbednom prema današnjim standardima. Vaša bezbednost i privatnost su uvek bile naš prioritet. Razumemo da kada radite na internetu očekujete bezbedne kanale za podatke i zaštitu privatnosti.
PRVI NAČIN : Pokretanje podrške TeamViewer – INTERNET PODRŠKA
Da bi daljinska internet podrška radila, potrebno je da u okviru aplikacionog menija pokrenete aplikaciju INTERNET PODRŠKA. Zatim pošaljite e-mail na podrska@calculus.rs i navedite ID (u našem primeru 103 336 299) (vidi sliku) Calculus - TeamViewer daljinska internet podrška.
Posle toga naš serviser može pristupiti Vašem računaru, preuzeti kontrolu nad istim i pružiti Vam pomoć. Preporučeno je da imate stalnu Internet konekciju minimalne brzine 512Kb/s. Po završenoj sesiji kliknite na dugme "CANCEL" kako biste prekinuli vezu sa Calculus tehničkom podrškom (vidi sliku) TeamViewer - prekid sesije..
DRUGI NAČIN : Pomoć iz bilo koje Calculus 12 aplikacije
Kada vam je neophodna TeamViewer daljinska internet podrška možete je koristiti iz bilo koje otvorene Calculus 12 aplikacije. Podrazumeva se da je računar na kome je pokrenuta Calculus 12 aplikacija povezan na Internet nekom od brzih veza (ADSL, kablovski internet itd.).
Šta je potrebno da vi uradite kako biste uspostavili vezu sa našom tehničkom podrškom:
- Iz tekuće Calculus 12 aplikacije iz glavnog menija izaberite stavku Opcije > Zaštita – Licenca.
- Kliknite na dugme On line podrška, (vidi sliku)
TeamViewer - preuzimanje sa internet lokacije.
- Sačekajte da se pokrene vaš Internet pretraživač.
- Na upozorenje da će biti preuzet fajl RemoteSupport.exe sa sajta www.calculus.rs kliknite na dugme RUN, (vidi sliku)
TeamViewer - preuzimanje sa internet lokacije.
- Sačekajte da se završi verifikacija za preuzimanje programa RemoteSupport.exe sa sajta www.calculus.rs.
- Ukoliko se pojavi bezbednosno upozorenje odgovorite sa POKRENI kako biste omogućili da se pokrene aplikacija za pružanje daljinske podrške.
- Sada pošaljite ID na adresu e-pošte podrska@calculus.rs.
- Kada Calculus operater zatraži vaš ID pročitajte broj koji je ispisan u polju ID - (vidi sliku)
TeamViewer - identifikacija.
- Po završenoj sesiji kliknite na dugme "CANCEL" kako biste prekinuli vezu sa Calculus tehničkom podrškom (vidi sliku)
TeamViewer - prekid sesije..
Napomena
ID koji se koristi u ovom primeru nije validan. Vi unosite ID koji vam je dodelio Team Viewer QuickSupport program. To je u sve što vi kao korisnik koji traži i očekuje pomoć Calculus tehničke podrške sa udaljene tačke treba da uradite. Od ovog trenutka Calculus operater može da radi sa Calculus 12 aplikacijama direktno na vašem računaru. Sve što serviser bude radio vi možete pratiti na vašem monitoru.