Provera 
Provera podataka: TRGOVINA 
Do ovog dela se dolazi iz opcija glavnog menija programa "Trgovina", na sledeći način Opcije > Provera (vidi sliku) Provera podataka: TRGOVINA..
Pomoću ove opcije se proveravaju stanja magacinskih kartica po različitim kriterijumima:
- Provera negativnih knjigovodstvenih i nabavnih stanja/salda kartica - izlistavaju se sve kartice artikala, koje u bilo kojem trenutku imaju negativno stanje ili knjigovodstveni saldo, (vidi sliku)
Provera negativnih knjigovodstvenih i nabavnih stanja/salda kartica.. Selektujte artikal sa liste i kliknite na dugme "Kartica" kako biste odmah otvorili karticu artikla sa negativnim stanjem/saldom.
- Provera negativnih knjigovodstvenih stanja/salda kartica - izlistava sve kartice artikala, koje u bilo kojem trenutku imaju negativno stanje ili knigovodstveni saldo, (vidi sliku)
Provera negativnih knjigovodstvenih stanja/salda kartica.. Selektujte artikal sa liste i kliknite na dugme "Kartica" kako biste odmah otvorili karticu artikla sa negativnim knjigovodstvenim stanjem/saldom.
- Provera negativnih nabavnih stanja/salda kartica - izlistava sve kartice artikala, koje u bilo kojem trenutku imaju negativno stanje ili nabavni saldo, (vidi sliku)
Provera negativnih nabavnih stanja/salda kartica.. Selektujte artikal sa liste i kliknite na dugme "Kartica" kako biste odmah otvorili karticu artikla sa negativnim nabavnim stanjem/saldom.
- Provera duplih magacinskih dokumenata - izlistava sve magacinske dokumente, koji bi trebali da budu vezani na prodajni dokument, a veza iz bilo kog razloga ne postoji. U slučaju da postoje ovakvi dokumenti, preduzeće treba da se obrati našoj tejničkoj podršci podnošenjem zahteva, (vidi sliku)
Provera duplih magacinskih dokumenata.. Da podnesete zahtev potrebno je da iz glavnog menija izaberete stavku "Uputstvo > Zahtev korisnika" ili kliknete na ikonicu "Zahtev korisnika"
osnovnog menija, popunite i prosledite formu zahteva našoj tehničkoj podršci.
- Provera ispravnosti stanja magacinskih kartica - izlistava sve dokumente, čije je stanje u kartici artikla iz bilo kog razloga neispravno, (vidi sliku)
Provera ispravnosti stanja magacinskih kartica.. Pokušajte da sredite stanja ažuriranjem kartica i ponovo pokrenete proveru! U slučaju da ažuriranje ne pomogne obratite se obavezno službi tehničke podrške Servisna služba – pomoć korisnicima. Da podnesete zahtev potrebno je da iz glavnog menija izaberete stavku "Uputstvo > Zahtev korisnika" ili kliknete na ikonicu "Zahtev korisnika"
osnovnog menija, popunite i prosledite formu zahteva našoj tehničkoj podršci.
- Provera nabavnih vrednosti internih prijemnica i otpremnica - izlistava prenosne dostavnice na kojima se razlikuju nabavni iznosi internih prijemnica i otpremnica, (vidi sliku)
Provera nabavnih vrednosti internih prijemnica i otpremnica. Unesite u polje za unos broja decimala koje će se koristiti za zaokruživanje i upoređivanje izlaznih i ulaznih cena. Početna vrednost je 14 decimala. Broj decimala se može smanjivati i povećavati (mada uvećanje neće imati nikakvog efekta). Kada se klikne na dugme "Provera" vrši se poređenje sa zaokruženim vrednostima. Selektujte artikal sa liste koji ima neusklađene vrednosti i kliknite na dugme "Obračun" kako biste automatski otvorili dokument i pokrenuli obračun.
- Provera knjigovodstvenih vrednosti internih prijemnica i otpremnica - izlistava prenosne dostavnice na kojima se razlikuju knjigovodstveni iznosi internih prijemnica i otpremnica, (vidi sliku)
Provera knjigovodstvenih vrednosti internih prijemnica i otpremnica. Selektujte artikal sa liste i kliknite na dugme "Obračun" kako biste automatski otvorili dokument i pokrenuli obračun.